Často kladené otázky

(Frequently Asked Questions neboli Často kladené otázky)

Pošlete mi zboží na fotografii?

Všechny položky na skladě jsou předem vybrány tak, abychom vám poslali zboží co nejpodobnější kusu na fotografii. Často jsou všechny kusy téměř identické.

Co to znamená „jednotlivý kus“?

Jednotlivý kus máme skladem jen v jednom exempláři a ten je zobrazen na fotografii. Dostanete zboží které vidíte.

Kde je možno zadat slevový kód / dárkový kupón?

Kód slevového kupónu je možno zadat ve 3. kroku objednávky "Doprava a platba" do políčka "Kód slevového kupónu". Kód zadávejte přesně tak, jak je vytištěn. Pokud je kód platný a je zadán správně, sleva bude viditelně uvedena v posledním kroku objednávky "Souhrn". 


Potřebuji zásilku rychle, kdy mi přijde?

Nejrychlejší je zvolit Českou poštu nebo PPL a zároveň platbu dobírkou nebo platební kartou. Je dobré objednat do 16:00, zásilka je pak zabalena v den objednání.  Zásilky jsou odváženy dopravci následující pracovní den a doručovány den poté. Objednáte-li si například v pondělí do 16:00, ve středu máte zásilku doma.

Jak dlouho trvá bankovní převod?

Počítejte s dobou 3 pracovních dní i v případě včasného odeslání. O víkendu banky peníze bohužel neposílají, příkazy se uskuteční až v pondělí. Zboží expedujeme až po připsání částky na náš účet.

Proč nemáte osobní odběr zdarma?

Naše provozovna funguje (zatím) jen jako velkoobchod. Služba osobního odběru není poskytována naší společností, pobočky nejsou naše. Snažíme se ale nabízet výhodnou cenu.

Jak dlouho trvá dodání do zahraničí?

V případě dodání na Slovensko je třeba počítat minimálně s 5 pracovními dny.

Moje zásilka je malá, bylo by možné nižší poštovné?

Zboží zasíláme jako Balík Do Ruky. Tato služba České pošty jde na rozdíl od jiných služeb prioritně (má garantovanou dobu dodání D+1), je automaticky pojištěna i na vyšší částky než u doporučených zásilek a je možná změna termínu nebo místa pro dodání na stránce České pošty: https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/index.html


Nefungují mi vaše stránky, čím je to způsobeno?

Pro bezproblémový provoz doporučujeme prohlížeče Internet Explorer, Firefox nebo Chrome v aktuálních verzích, povolené ukládání cookies a nezablokované spouštění skriptů. V případě výpadku nebo nefunkčních stránek nás neváhejte obratem kontaktovat na emailu obchod@kamenyonline.cz.

Nejde mi zaplatit platební kartou, čím je to způsobeno?

Vaše karta musí mít povoleny platby na internetu, na účtu musí být dostatek prostředků a nesmí být vyčerpaný limit pro platby kartou. Váš počítač musí zároveň splňovat požadavky pro bezproblémový provoz stránek.

Nahrávám strom...

0 ks
0 Kč

KamenyOnline.cz

akce právě probíhá ...

xxxxxxxxx